عاشقانه باحال
جملات زیبا و متن های عاشقانه
عاشقانه باحال

دوری پایان دوستی نیست ، لطیف ترین غم دنیاست . یه دختره به پسره میگه : تو بعد از ازدواج هم منو اینقدر دوست داری ؟ پسره میگه : اگه شوهرت گیر نباشه آره ! هرکس گذشت از نظرت ، در دلت نشست ، تنها گناه آینه ها زود باوریست .عاشقانه تو نمی دانی و ای کاش ندانی هرگز که چه سخت است نشستن به تماشای چنین تصویری که تویی که گل من بودی و من کاشتمت ، در دل باغ دگر می رویی و می گویی که ز من یاد مکن ، یا دمی هم حتی دل غمگینت را به گلت شاد مکن ، چون تو گفتی بر چشم به سراغ تو نمی آیم و در سینه تو را می بویم که تو در باغ جدیدی که در آن جای خواهی شد شاد و خرم باشی . دل را چو به درد عشق افسون کردم ، از شهر نهاد خویش بیرون کردم ، چون راز و نیاز هر دو معجون کردم ، آنگاه دوای دل پر خون کردم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: